woensdag 15 april 2009

Hoezo .. rare eetgewoontes ?

Als iemand het eten van brokken niet heeft uitgevonden dan ben ik dat wel. Eten doe je gewoon volgens een bepaald ritueel. Iedere dag hetzelfde en ik moet zeggen dat ik me er goed bij voel. In plaats van hap slik weg, heb ik een bepaalde methode ontwikkeld die wel wat langer duurt maar die ook voor ontspanning zorgt en dan bedoel ik ontspanning voor mij want mijn baasjes worden er af en toe een beetje gek van, hoe omslachtig ik eet.

Stap 1: gewoon enthousiast bij de voerbak gaan staan



Stap 2: ongemerkt wat brokjes op de grond laten vallen



Stap 3: een brokje pakken en de tuin in rennen



Stap 4: over de brok gaan rollen







Stap 5: ff ermee spelen en dan pas opeten







Stap 6: weer naar binnen gaan en de brokjes op de grond op gaan eten







Als ik er zin in heb dan wordt dit wel 3 tot 4 keer herhaald. Is toch niks gek mee ???!!!

Geen opmerkingen: