zondag 28 juni 2009

Ochtend ritueel

Eens in de 3 weken is het zo dat mijn baasje heel vroeg moet opstaan om te gaan werken. Gelukkig blijft mijn vrouwtje dan nog ff liggen en staan we een uurtje later samen op. Als ik onder kom dan meld ik mij gelijk bij de voerbak ... eerst ff rustig ontbijten. Gelijk wat slokken water er achteraan, wat lekkers voor mijn beaglemaagje en dan is het weer triptriptrip .. hup, naar mijn mand en wachten tot mijn vrouwtje mij komt halen voor te wandelen. Nou denk je natuurlijk dat mijn mand echt een mand is maar niets is minder waar. Het is de heeeeeele grote mand waar mijn baasjes in slapen en ik natuurlijk ook !





Ik moet wel heel eerlijk bekennen dat ik niet makkelijk uit mijn mand te krijgen ben. Dit met voorbedachte raden natuurlijk ... voor wat , hoort wat! Wil ik vooruit te krijgen zijn dan moet er wel wat lekkers tegenover staan ! Wie zegt dat wij Beagles niet slim zijn, die weet niet waar die het over heeft !!

Geen opmerkingen: