zondag 23 november 2008

Sneeuw !!!

hoi lieve Beagle liefhebbers, vandaag is 't mijn dag! Er vielen vandaag allemaal cadeautjes uit de lucht. Je weet wel, van die witte koude dingen die naar onder vallen. Zo dan, dat was een verrassing en ik ben nog niet eens jarig! Vanavond kwamen mijn baasjes ineens met een "extra ingelaste ronde". Lag ik net lekker bij de verwarming te slapen, moest ik al weer aantreden. Ze maakten de deur open en ik geloofde mijn ogen niet .... WOWWWWWW!!! Nou, ik had gelijk de slaap uit mijn ogen en ik ging als een dolle te keer .... rondjes rennen, springen, rennen .... alles door elkaar! Mijn vrouwtje vindt die witte dingen volgens mij ook wel leuk. Ik heb ze alleen maar horen lachen .... of zal dat zijn omdat ik zo maf deed?? Na ja, daar zullen we nooit achterkomen. In elk geval was die wandeling een flinke uitputtingsslag en toen we (naar een paar flinke slidder en glij partijen) weer thuis waren gingen de tuindeuren voor me open en zie daar :

Niks te veel gezegd he ?



Een foutje was wel gemaakt. Ik was alweer een paar minuutjes in de huiskamer geweest en was weer redelijk op "relax temperatuur" gekomen dus toen ik de tuin met die witte, koude dingen in ging, moest ik weer ff acclimatiseren ;)

Brrrrrrrrrr..........



Geen zorgen maken hoor, ik had dat snel al weer overwonnen. Vrouwtje komt ook de tuin in ... sjonge jonge, wat ziet ze eruit. Jas, regenjas, sjaal, muts, handschoenen,laarzen en het fototoestel. Ben blij dat ik dat gewicht allemaal niet mee hoef te sjouwen.

OK, lang genoeg gepraat nu. Het is tijd voor actie !!!











Voor diegene die zich afvragen wat ik in mijn mond heb: het is geen sneeuwbal maar een plastic bol die op een fles wasmiddel zit. Heb ik boven op de zolder gevonden en ik kan dat ding erg aanbevelen!

Pfffffff .... daar heb ik me ff goed gegeven. Ik ga nu naar binnen en ff lekker relaxen bij de verwarming. Over een uurtje gaan we namelijk weer !!!!!

Geen opmerkingen: