zaterdag 15 november 2008

Loeka op bezoek

Het is vandaag zaterdag ... een dag van lekker lang uitslapen en relaxen op de bank. Mijn baasjes hebben weer hetzelfde ritueel als anders : baasjes moeten ff weg Timo, zeggen ze dan en dan installeer ik mij op de bank en ga ff slapie doen. Maar als ze terugkomen dan draait mijn jachtinstinct naar lekkere dingen op volle toeren en storm ik op de boodschappentas af .... altijd prijs !!!! We hebben daarna een lekker stuk gewandeld en dan is het weer tijd om te relaxen tot het vrouwtje het volgende in mij oor fluisterde : komt Loeka zo, Timo?

Zo dan ... das ff leuk! Niks relaxen meer maar op wacht staan voor de raam ... dat is nu mijn missie. En niet veel later komt ie binnen

Diegene die ons een beetje kennen, weten wat er nu gaat gebeuren. Ja, het is elke keer hetzelfde als we ons zien maar het blijft leuk !

Van Loeka op bezoek


Van Loeka op bezoek


Van Loeka op bezoek


Van Loeka op bezoek


Er wordt door het vrouwtje effe een pauze ingelast. Ze is soep aan 't maken en dat is toch wel erug interessant

Van Loeka op bezoek


Even een moment om op adem te komen en hopelijk een stukje kip te scoren

Van Loeka op bezoek


Loeka wil een nieuw spelletje proberen : de stoelendans. Heb er nog nooit van gehoord en snap er ook niks van maar Loeka vindt het volgens mij wel ok.

Van Loeka op bezoek


na het spelen, kip scoren en de stoelendans is het tijd om effe te gaan plassen. Mijn baasjes denken (lees : hopen) dat we dan wat rustiger worden .... hahahahahaha echt niet !!!!

We hebben er eigenlijk nog geen zin in en geven dan ook een niet zo'n al te vriendelijke blik. Als blikken konden doden ....

Van Loeka op bezoek


Maarja, aangezien wij niks te zeggen hebben, spelen we hun spelletje gewoon mee en gaan alvast in de startblokken staan.

Van Loeka op bezoek


Na het wandelen moest ik nog even eten. Wel moeilijk hoor als er eentje het voer uit je bak kijkt.

Van Loeka op bezoek


en toen was het tijd voor ons laatste actie moment van de avond

Van Loeka op bezoek


en zijn daarna lekker bij de baasjes op de bank gaan liggen en in slaap gevallen.

Geen opmerkingen: