vrijdag 8 februari 2008

Mijn verjaardag

Vandaag op 8 februari ben ik 4 jaar geworden. Ik moet zeggen dat ik het niet echt in de gaten had maar ik vond het wel leuk dat ik allemaal cadeautjes en hele lekkere dingen gekregen heb. 's Avonds kreeg ik bezoek van mijn allerbeste Beagle vriendin Chérie en natuurlijk was mijn beste kameraad Loeka er ook. Het was super gezellig en ik geloof dat de baasjes zich (met de nodige biertjes)ook wel goed geamuseerd hebben!

We zullen eerst maar eens beginnen met de cadeau's







en kijk eens wat ik van mijn duitse Beagle vriend Sam heb gekregen !! Hij was niet op mijn verjaardag maar Sam zijn baasjes hebben dit naar ons opgestuurd!



en lekker dat ie is !!!



ook de kleine mensjes hebben wat moois voor mij gemaakt .... je kunt het helaas niet eten maar tof is het wel !





natuurlijk was er ook echte aandacht voor de jarige jop .... ik dus !



de baasjes amuseerden zich ook



dus konden wij onze vrije gang gaan .............





Geen opmerkingen: