maandag 3 maart 2008

Mijn roze olifant

Weer een ideetje van mijn vrouwtje. Ze heeft mij een roze olifant gekocht. Wat moet ik .... een stoere, ruige, volwassen Beagle kerel, nu met een roze olifant die ook nog echt een geluid maakt als een olifant?! We zitten toch niet in Afrika ???? Nou, ik zal het je eerlijk zeggen .... het is best wel een tof speeltje en ik schaam mij er echt niet voor dat ik met dit roze ding door de kamer en in de tuin ren ! Kijk zelf maar eens hoe stoer het me staat !

Natuurlijk wel eerst even mijn spieren laten ontspannen voordat ik op olifanten jacht ga



Ik moet mij even inleven in mijn rol als een olifanten opjager in Afrika!



Zo ... dat is lang genoeg geweest ! LETS GO !!!!!!!!!





Yoeeehoeeeeee !!!!!!!!!!!!!







En ..... ziet het een beetje uit ?? Roze en mijn stoere beagle kleuren ??





Volgens mij is het vrouwtje jaloers ... ze wil hem ook hebben !



Zo, die is gevangen. Nu moeten we samen weer even uitrusten !

Geen opmerkingen: