dinsdag 11 maart 2008

Een paar daagjes naar Sauerland

Mijn vrouwtje had dit jaar geen zin om haar verjaardag te vieren dus zijn we met mijn beste Beagle vriendin Chérie en haar baasjes, een paar daagjes naar Sauerland geweest. Aangezien mijn baasjes slechte herinneringen hadden aan ons vorige bezoek aan Sauerland (... een zoekactie) hebben ze ons deze keer maar aan de lijn gehouden. We hebben wel gejaagd maar dan niet op konijnen of herten maar op rare mensen met van die lange latten onder hun voeten. Dat we niet los mochten, dat was niet erg hoor ..... we hebben ons evengoed super geamuseerd maar dat zullen jullie wel aan de foto's kunnen zien.


Ons huisje



met dit prachtige uitzicht



waarin 2 Beagles tijdelijk de wacht hielden



en dan kunnen we maar 1 ding gaan doen .... wandelen







De volgende dag zijn we naar Winterberg gereden in de hoop om nog een beetje sneeuw te kunnen vinden en .... ja wel hoor !!!!



Mijn vriendin amuseerde zich ook super





en we hebben samen LUID het jachtseizoen op de skiers geopend !









Omdat wij die middag niet de makkelijkste waren om mee te lopen (en dat is heel zachtjes uitgedrukt) vonden de baasjes het tijd voor een heisse Cacao mit Schlagsahne .... of hoe zeggen ze dat daar ?!



Thuis werd er natuurlijk ook nog even gespeeld. Niet altijd natuurlijk want ik ben ook de jongste niet meer!



hhmmmm ... hoe noemen ze dat ook alweer ?? Een site-kick ??



Wat worden we toch verwend .... 1 dag sneeuw en de volgende dag schijnt de zo en lijkt het wel zomer dus we stonden al weer klaar voor de eerste wandeling van de dag !








Chérie heeft ook wat gezien....





Die zelfde dag hebben we afgesproken met 2 andere Beagletjes die daar in de buurt wonen. Onze baasjes kennen hun baasjes weer van een Beagle Forum. Ik met 3 meiden ......... wat heb ik toch een leven !





Ik had het er maar erg druk mee ....





Erg gezellig dus maar aan al het goede komt een einde en we moesten alweer in de auto



Het zijn 4 hele leuke maar ook hele vermoeiende dagen geweest en ik weet zeker dat we het nog een keertje overdoen! Voor de afsluiting nog een foto van het complete reisgezelschap

Geen opmerkingen: