zondag 8 juni 2008

Chérie op werkbezoek

Vandaag krijg ik hoog bezoek uit Duitsland! Mijn Beagle vriendin Chérie komt samen met haar baasjes bij ons op bezoek. De reden is namelijk dat ik een nieuw speeltje heb gekregen waar ik mijn Beagle hersens voor moet laten kraken maar het lukt mij niet zo goed dus heb ik Chérie gevraagd of zij mij komt helpen. We hadden alle 2 druk gezette agenda's maar vandaag hebben we beide een gaatje kunnen vinden dus .... aan de slag dan maar !!!!

Ze gaat het eerst even het voorwerp inspecteren. Ik heb gezegd dat ze rustig de tijd voor kan nemen. We hebben nog een paar uurtjes de tijd.

Van Chérie op bezoek


Nou .... volgens mij gaat het haar wel lukken. Ze is aardig gemotiveerd. Zo dadelijk hebben we een tussentijds overleg waar we de behaalde resultaten gaan bespreken.

Van Chérie op bezoek


Zo, nu eerst overleg ! Zeg Chérie : hoe staan we ervoor ? Weet je al hoe je de lekkertjes eruit krijgt ???

Van Chérie op bezoek


We hebben toch maar besloten om hulp te vragen ........

Van Chérie op bezoek


Pfffffff ..... nounou baasje, we zijn niet helemaal dom hoor ! We kunnen het ook wel zonder jullie hoor !!!!

Van Chérie op bezoek


We hebben even een kleine pauze ingelast. Van al dat denken en vergaderen wordt je toch wel behoorlijk moe.

Van Chérie op bezoek


Eindresultaat : we houden het gewoon maar bij een bal en een roze olifant!

Van Chérie op bezoek

Geen opmerkingen: