zondag 18 mei 2008

Heeeeeel veeeeeeel Beagles!

Nou, ik kan je 1 ding vertellen .... ik heb nog nooit zoveel soortgenoten bij elkaar gezien ! Vandaag is er een Beagle Treffen in Duitsland en ik en mijn baasjes gaan er ook naartoe. Mijn baasjes kennen al verschillende andere Beagle baasjes daar en ik heb in Duitsland ook een paar vrienden en vriendinnen wonen dus .... dikke pret !!!!!!

Op de foto's zie je ze natuurlijk niet allemaal. Hoofdzakelijk zal je mij zien maar ja, ik ben ook de enige Nederlander daar.

Er zat trouwens ook een rare Beagle bij. Hij was helemaal zwart ...effe checken hoor want dat is wel erg vreemd.

Van Heeeeeel veeeeeeel Beagles!


We konden gelukkig (voor de baasjes dan ..) niet wegrennen want het hele veld was omheind en we werden goed in de gaten gehouden.

Van Heeeeeel veeeeeeel Beagles!


We zijn na een uurtje met wat vrienden een frisse neus gaan halen bij de Rijn. Effe afkoelen ....

Van Heeeeeel veeeeeeel Beagles!


Zij is trouwens wel erug leuk !!

Van Heeeeeel veeeeeeel Beagles!


Heeeeeeej wat moet dat hier achter mij !!!!

Van Heeeeeel veeeeeeel Beagles!


En heeeeeel gauw wegwezen nu of anders ..... !!!!!

Van Heeeeeel veeeeeeel Beagles!


Hahahahahahahahaha die heb ik effe laten schrikken!

Van Heeeeeel veeeeeeel Beagles!


Het doet toch wel wat met je. Je word er toch wel moe van.

Van Heeeeeel veeeeeeel Beagles!


Na een tijdje gespeeld te hebben wordt het toch eens tijd voor een rustpauze. Ik ben al 4 jaar hoor ! Een schoonheidsslaapje op z'n tijd is niet verkeerd. In elk geval zie je op deze foto de Beagle vrienden baasjes van mijn mijn baasjes en mij natuurlijk ook.

Van Heeeeeel veeeeeeel Beagles!


Kunnen we nu naar huis ..........

Van Heeeeeel veeeeeeel Beagles!

Geen opmerkingen: