dinsdag 4 november 2008

Herfst zonnetje

Tis niet meer zo fijn buiten. De laatste paar weken moet ik veel door regen en wind lopen. Niet dat ik dat zo erg vind hoor maar 't zonnetje is toch iets meer mijn ding ! Ik wil nog wel ff vermelden dat ik de waaiende blaadjes over de straat helemaal kicken vindt ....

Dat gezegd te hebben wil ik toch weer ff terugkomen op 't originele onderwerp van dit berichtje : 't herfst zonnetje!

1 van mijn favoriete plekjes in huis in mijn slaapplaats voor de raam. Ik heb er wel een stuk of 5 maar deze staat met stip op nr.1! Er ligt altijd een heerlijke deken en 2 kussens voor mij klaar zodat ik mij goed kan nestelen en zonder ook maar iets van oncomfortabel te liggen, naar buiten kan kijken.

Zo ook vandaag maar 't zonnetje scheen pas ergens verder op de bank dus moest ik natuurlijk ff verkassen. Heb je mijn baasjes hun bankstel wel eens gezien ?? Is niet verkeerd hoor !!! Het is een hele grote mand met allemaal grote kussens dus echt een bankje voor Timo .... voor mij dus !!

En zie hier het resultaat : wat kan een Beagle zich nog meer wensen ?!

Koppie in de zon en snurken maar !!!

Van Herfst zonnetje


Van Herfst zonnetje


Van Herfst zonnetje

Geen opmerkingen: