dinsdag 14 oktober 2008

Watch out

Het behoort tot een van mijn belangrijkste taken ..... het bewaken van ons huisje!
Ik neem het dan ook zeer serieus want als ik iets goed kan dan is het wel mensen afschrikken.
Deze keer heb ik positie ingenomen op de trap. Ik begin bovenaan de trap. Later zal ik afzakken naar het midden want daar heb ik beter zicht. Halverwege de trap kan ik net op het halletje en de voordeur kijken. Nu is het wel zo dat iedereen bij ons door een andere deur binnenkomt maar ja, je weet maar nooit ........

Hier heb ik mij net geinstalleerd en wacht op het volgende commando

Van Watchdog


Oh nee, ik ben degene die hier de commando's geeft ..... sorry ! Sssssttttt ik heb een target gesignaleerd. Ik moet nu echt polshoogte gaan nemen. De veiligheid van mijn baasjes gaat voor alles.

Van Watchdog


Heeey wat moet dat daar !!!!

Van Watchdog


Tis erug serieus nu ..... ik moet ingrijpen. Effe tot 10 tellen en dan aanvallen.

Van Watchdog


Oeps sorry ...... mijn concentratie laat mij even in de steek.

Van Watchdog


Je wordt er emotioneel wel erg moe van ... Eigenlijk moet ik effe mijn oogjes dichtknijpen. Het is toch wel erg vermoeiend allemaal maar ik zal mijn positie behouden. Geef me effe een paar minuutjes.

Van Watchdog


Excuses hoor ! Slapen heeft nu een hogere prioriteit.

Van Watchdog


Eind conclusie .... laat mij maar slapen en achter de konijnen aangaan. Dat is toch echt echt betere werk ! Ben wel blij dat ik het eens geprobeerd heb en het is toch weer een uitdaging geweest maar ik als watchdog ??? ...... NEEEEEEEEEEEEEEE !!!!

Van Watchdog


Als staat het me wel goed !

Geen opmerkingen: