zondag 21 december 2008

Kippetje

Vandaag heb ik voor de afwisseling weer eens een nieuw speeltje gekregen ... een kippetje, zeggen ze ertegen! En een lawaai dat er uit komt!!

Als eerste inspecteer ik de zo genoemde boerderij dieren op reuk. Ik zoek daar altijd ff een rustig plekje voor uit. Eenmaal aangekomen kan ik mijn kippetje effe grondig besnuffelen



Die concentratie vergt best veel energie van mij ... vandaar die gaap.



De volgende test moet uitwijzen of de kip tegen een stootje kan. Baasjes gooien er flink mee en dan zet ik mijn tanden er effe in.





Het volgende onderzoek is de rekbaarheid. Baasje houd de kip vast



en ik kijk er alleen ff na. Hij rekt een goeie hoor !



M'n kippetje heeft alle Timo testen doorstaan dus nu kan er veilig mee gespeeld worden.







Vrouwtje .... moet dat nou ?! Waar is deze foto nu goed voor ???!!!!



Snel verder ....

Net de achterkant, nu de voorkant. Veel beter dus !



Jaaaaaaa we zijn best wel een leuk stel hoor !

Geen opmerkingen: