zondag 7 december 2008

Zondagmorgen wandeling

Het is de dag na Sinterklaas. Vandaag heb ik flink uitgeslapen want mijn "nieuwe outfit" heeft gisteren erg veel energie van mij gevraagd. Dus vandaag ben ik lekker lang in bed blijven liggen en hoop dat zwarte piet vannacht mijn avond outfit terug mee naar Spanje heeft genomen.

Ik werd op een gegeven moment dus uit bed gehaald, tuigje werd omgedaan en er werd wat lekkers voor m'n neus gelegd want anders sta ik niet op hoor!

Daar gingen we dan naar het bos.

Je moet wel ff weten dat we vlak bij het bos wonen. Als we de hoek van onze straat uitlopen dan staan we gelijk buiten ons dorp dus ... ideaal voor een Beagle zoals ik !





Ik moest vandaag wel aan de lijn blijven omdat het wel druk in het bos zou zijn ...

Dit is de ingang van mijn Beagle paradijsje



Nou, dat is ff mazzel zeg !!!! Komt daar net een van mijn vriendinnen aan. Tis wel geen Beagle maar ze is toch wel leuk hoor ! Nou, hup...riem af en spelen.





Helaas pindakaas, ik werd weer aangelijnd en we gingen weer verder. Voor de Beagles onder ons hoef ik dus ook niet te zeggen dat het bos erug interessant is ... er hangen heeeerlijke geuren !!





Er is weer ff een "zit" momentje. Ik ken het ritueel onderhand wel. Ik ga dan maar gelijk zitten zodat ze hun plaatje kunnen schieten want dan is het ook weer zo snel mogelijk voorbij.



We mogen weer verder ....





Pfffffff ... nu weer een "sta" momentje!



Rennen met 't vrouwtje ... altijd leuk om te zien hoe ze achter mij aan huppelt hahahaha





We zijn weer thuis ..... doeiiiiiiiiiii !!!



Geen opmerkingen: