zondag 15 februari 2009

Zo maar een zondag

vandaag zou "zo maar een zondag" worden. Lekker uitslapen, flinke wandeling, een lang middagdutje ... eigenlijk een zondag zoals elke zondag maar ........

ik lag nog flink te snurken toen ik heeeeel vroeg een auto bij ons op de oprit hoorde. Ik hoorde bekende stemmen en een hele bekende blaf ... LOEKAAAAAAAAA !!!!!!

YEAH !!! Roets roets roets snel naar onderen en daar was ie dan. Wat een verrassing. Hij zou vandaag de hele dag bij ons blijven. YEAH !!!!!

Mijn baasjes hoopten nog op een beetje slaap maar nee hoor. We hebben ze op een flinke "wake up call" getrakteerd. We zijn gelijk begonnen met flink te donderjagen. Trap op trap af, bed op bed af, kamer in kamer uit. Baasjes OPSTAAN !!!!!!!

Met slaapogen kwamen ze naar onderen. Snel een bakkie koffie gepakt en eindelijk mochten we de tuin in. Het was koud maar we waren al zo opgewarmd door het rennen dat we er niks van merkten ... we zijn echte bikkels hoor !

Ik kan wel alles opschrijven wat we gedaan hebben maar mijn baasjes hebben een heleboel foto's gemaakt dus kijk maar eens hoe ons daggie geweest is.

Ik begin met ons actie (2) uurtje



















wel niet vergeten te drinken tussendoor ...





Na een flinke wandeling was het uitrusten geblazen.



Vrouwtje moest ook ff kroelen met Loeka



en dan maar wachten tot de baasjes van Loeka komen

Geen opmerkingen: